• Kirjoittajat:

    Bruno, Gerard

  • Julkaisuvuosi:

    1995

  • Sivuja:

    219

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Pehmeäkantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

Process Analysis Workbook for Government: How to Achieve More with Less

Bruno, Gerard
Tuotteen numero: 206
25,00  12,50  Hinta: 13,75  (alv 10%)

Kirja kertoo, kuinka tunnistetaan ja eliminoidaan virheitä ja hukkia hallintoprosesseissa ja miten käytetään hyväksi mahdollisimman tarkasti raaka-aineet. Kaavio, lomakkeet ja muut havainnollistamiskeinot auttavat sisäistämään materiaalin ja tekemään siitä heti käyttökelpoisen.

Contents:

  • Life in the Public Eye
  • Cornerstone Principles
  • Customer Focus
  • How to Get Started
  • The Seven-Step Approach to Total Quality
  • Implementation
  • Follow Up
  • The Work Distribution Sheet
  • Distraction Reduction
  • Start Today
  • Tool Utilization Matrix

Use the proven tools and techniques found in this book to improve customer satisfaction and maximize the use of resources that presently exist in your organization. Author Gerard Bruno reveals how you can improve quality in your federal, state, local, or service organization by eliminating waste from existing work flows. The techniques detailed in this user friendly workbook yield real, timely, and motivating results.

Benefits: Better understand customer requirements. Understand key quality implementation issues in a government environment. Find root causes of problems that contribute to inefficiency and customer dissatisfaction. Link process improvement efforts with customer satisfaction and your organization's strategic objectives. Includes charts, graphs, and 3 appendice

Vähissä (1kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Bruno, Gerard

  • Julkaisuvuosi:

    1995

  • Sivuja:

    219

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Pehmeäkantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.