Kirjoittajat:
Bell, Ralph ja Krivich, Michael J.
Julkaisuvuosi:
2000
Sivuja:
156
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.
How to Use Patient Satisfaction Data to Improve Healthcare Quality
Kuinka käytetään asiakastyytyväisyysdataa terveydenhoidon laadunparantamiseen? Tämä kysymys on keskeinen jokaisessa Suomen terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Kirja esittää yhteyden potilastyytyväisyyden ja organisaation laadun välille.
Sisältö:
- The Process of Satisfaction
- Patient-Satisfaction Survey Audit
- Patient-Satisfaction TQM/CQI Strategies
- Applying Interventions for Quality Improvement
- A Case Study
- Conclusion
- List of Patient-Satisfaction Measurement Companies
Saatavilla (4kpl varastossa)
Kirjoittajat:
Bell, Ralph ja Krivich, Michael J.
Julkaisuvuosi:
2000
Sivuja:
156
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.