• Kirjoittajat:

    Grace L. Duffy, Sandra L. Furterer

  • Julkaisuvuosi:

    2020

  • Sivuja:

    338

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

The ASQ Certified Quality Improvement Associate Handbook, 4th Edition

Grace L. Duffy, Sandra L. Furterer
Tuotteen numero: 1124
125,00  Hinta: 137,50  (alv 10%)

ASQ Certified Quality Improvement Associate (CQIA) -kirja esittelee laadun perusteet niille organisaatioille ja henkilöille, jotka ovat uusia laadun parissa. Tämä kirja ja sen tukema Body of Knowledge (BoK) muodostavat perustan maailmanlaajuisesti käytettyjen laatuperiaatteiden ja -käytäntöjen soveltamiselle.

Tämä käsikirja noudattaa CQIA BoK:a sekä sisällöltään että järjestyksessä. Anna kirjan toimia oppaana, kun parannat yrityksen toimintaa. Käytä kirjaa aina, kun haluat oppia ja toteuttaa parannusideoita ja työkaluja organisaatioosi. ASQ:n asiantuntijat auttavat sinua navigoinnissa:

  1. Laatutermit, laadun tuomat edut ja filosofia
  2. Tiimin organisointi, roolit, vastuut ja dynamiikka
  3. Jatkuvan parantamisen käsitteet, prosessit ja työkalut
  4. Perussyyanalyysi ja riskienhallinta
  5. Toimittaja- ja asiakassuhteet

Tämä neljäs painos sisältää runsaasti materiaalia, joka ulottuu BoK:n sisällön ulkopuolelle, mikä tekee siitä hyödyllisen kaikille laatualan ammattilaisille. Tästä kirjasta löydät perusteellisen yleiskatsauksen laadukkaista työkaluista ja historiasta – esiteltynä helppokäyttöisellä tavalla ja helposti muiden kuin insinöörien ymmärtämiä. Aloita laatupolkusi tästä.

Sisältö:

Part I: Quality Basics

Chapter 1: Terms, Concepts, and Principles

Chapter 2:Benefits of Quality

Chapter 3: Foundations of Quality

Part II Team Basics

Chapter 4: Team Organization

Chapter 5: Team Roles and Responsibilities

Chapter 6: Team Formation and Group Dynamics

Part III: Improvement

Chapter 7: Process Improvement

Chapter 8: Improvement Techniques

Chapter 9: Improvement Tools

Chapter 10: Root Cause Analysis

Chapter 11: Risk Management

Part IV: Supplier Relationship

Chapter 12: Supplier Selection

Chapter 13: Suplier Relationship

Chapter 14:Suplier Performance

Part IV: Supplier Relationship

Chapter 15: Customer Identification

Chapter 16: Voice of Customer (VOC)

Appendix A-D, Index

Vähissä (2kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Grace L. Duffy, Sandra L. Furterer

  • Julkaisuvuosi:

    2020

  • Sivuja:

    338

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.