Kirjoittajat:
Grace L. Duffy, Sandra L. Furterer
Julkaisuvuosi:
2020
Sivuja:
338
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.
The ASQ Certified Quality Improvement Associate Handbook, 4th Edition
ASQ Certified Quality Improvement Associate (CQIA) -kirja esittelee laadun perusteet niille organisaatioille ja henkilöille, jotka ovat uusia laadun parissa. Tämä kirja ja sen tukema Body of Knowledge (BoK) muodostavat perustan maailmanlaajuisesti käytettyjen laatuperiaatteiden ja -käytäntöjen soveltamiselle.
Tämä käsikirja noudattaa CQIA BoK:a sekä sisällöltään että järjestyksessä. Anna kirjan toimia oppaana, kun parannat yrityksen toimintaa. Käytä kirjaa aina, kun haluat oppia ja toteuttaa parannusideoita ja työkaluja organisaatioosi. ASQ:n asiantuntijat auttavat sinua navigoinnissa:
- Laatutermit, laadun tuomat edut ja filosofia
- Tiimin organisointi, roolit, vastuut ja dynamiikka
- Jatkuvan parantamisen käsitteet, prosessit ja työkalut
- Perussyyanalyysi ja riskienhallinta
- Toimittaja- ja asiakassuhteet
Tämä neljäs painos sisältää runsaasti materiaalia, joka ulottuu BoK:n sisällön ulkopuolelle, mikä tekee siitä hyödyllisen kaikille laatualan ammattilaisille. Tästä kirjasta löydät perusteellisen yleiskatsauksen laadukkaista työkaluista ja historiasta – esiteltynä helppokäyttöisellä tavalla ja helposti muiden kuin insinöörien ymmärtämiä. Aloita laatupolkusi tästä.
Sisältö:
Part I: Quality Basics
Chapter 1: Terms, Concepts, and Principles
Chapter 2:Benefits of Quality
Chapter 3: Foundations of Quality
Part II Team Basics
Chapter 4: Team Organization
Chapter 5: Team Roles and Responsibilities
Chapter 6: Team Formation and Group Dynamics
Part III: Improvement
Chapter 7: Process Improvement
Chapter 8: Improvement Techniques
Chapter 9: Improvement Tools
Chapter 10: Root Cause Analysis
Chapter 11: Risk Management
Part IV: Supplier Relationship
Chapter 12: Supplier Selection
Chapter 13: Suplier Relationship
Chapter 14:Suplier Performance
Part IV: Supplier Relationship
Chapter 15: Customer Identification
Chapter 16: Voice of Customer (VOC)
Appendix A-D, Index
Vähissä (2kpl varastossa)
Kirjoittajat:
Grace L. Duffy, Sandra L. Furterer
Julkaisuvuosi:
2020
Sivuja:
338
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.