• Kirjoittajat:

    Jan Harvey

  • Julkaisuvuosi:

    2019

  • Sivuja:

    185

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

Crafting Service Processes – The Art and Science

Jan Harvey
Tuotteen numero: 1723
79,00  Hinta: 86,90  (alv 10%)

Kirja käsittelee palvelukokemuksen suunnittelua ja toimittamista. Tähän sisältyy tapojen, tilojen, tekniikoiden ja käsikirjojen suunnittelu, joita käytetään palvelukokemusten toteuttamiseen. Kirja tutustuttaa moniin palvelutoiminnan peruskäsitteisiin, asemoinnista toteutukseen. Kirjassa kiinitetään paljon huomiota ihmisten kokemuksiin, kuten asiakkaiden ja palvelun työntekijöiden kokemuksiin; olipa he suorittamassa yksinkertaisia ​​toistuvia tehtäviä tai monimutkaisia ​​henkisiä tehtäviä. Aihetta käsitellään käyttäjäystävällisellä tavalla. Aluksi keskitytään päivittäisiin palveluihin (kahvilat, pikaruoka, supermarketit) ja siirrytään sitten monimutkaisiin palveluihin (lakimiehet, lääkärit, insinöörit, kirjanpitäjät).

Vastoin yleistä uskomusta, kaikkien palvelukokemusten ei ole tarkoitus olla ikimuistoisia. Jos tarvitset vain kupin kahvia ja se tehdään nopeasti, vaivattomasti ja kivuttomasti, se on hyvä. Jos matkalla on pieni plus, se on parempi: teet mielenkiintoisen huomautuksen, että tämä on hyvä paikka lopettaa seuraavan kerran, kun olet alueella.

Eksponentiaalisen teknologisen muutoksen aikakaudella palvelun toimitusprosessit muuttuvat nopeasti ja palvelualat tuhoutuvat luovasti. Jos haluat olla ”vanhan rikkoja", valmis uhraamaan suuren osan todellisista tulovirtaa, silloin on mahdollista erottua keinoilla, jotka perustuvat suurelta osin palvelukokemuksen ja toiminnan erinomaisuuden ymmärtämiseen. Tulevaisuus kuuluu nopeimmalle erottuville oppijoille.

Sisältö:
Chapter 1: Family Processes
Chapter 2: Jean’s Coffee Mug
Chapter 3: Exploring Other Sectors: Fast Food and Grocery
Chapter 4: An Introduction to Professional Services
Chapter 5: Financial Services: A Complex Service Sector
Chapter 6: Review and Conclusion
Lexicon

Vähissä (2kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Jan Harvey

  • Julkaisuvuosi:

    2019

  • Sivuja:

    185

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.