• Kirjoittajat:

    Joseph Defeo (Author), J.M. Juran (Author)

  • Julkaisuvuosi:

    2017

  • Sivuja:

    968

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

Juran’s Quality Handbook – The Complete Guide to Performance Excellence, 7th edition

Joseph Defeo (Author), J.M. Juran (Author)
Tuotteen numero: 2521
195,00  Hinta: 214,50  (alv 10%)

Juran's Handbook muodostaa kivijalan laatujohtamiselle ja erinomaisten tulosten tavoittelulle. Jos pitää ehdottaa VAIN yksi kirja laatujohtamisesta, se on ehdottomasti Juran’s Quality Handbook (Seventh editon). Seitsemäs painos on yli 60 vuoden kehityksen tulos. Kirjaan on koottu kaikki se, joka on oleellista ja pysyvää ja universiaalia laatujohtamisen ja tekniikoiden soveltamista mihin tahansa organisaatioon.

Kirjassa on ”The body of knowledge” - BOK- laatujohtamisen ja ohjauksen tieteestä yli 60 vuoden ajalta. Kirja on taas kerran uudelleen päivitetty vastaamaan nykyajan haasteisiin niin liiketoiminnan kuin myös laatuammattilaisen näkökulmasta. Kirja on kirjoitettu lukuisten asiantuntijoiden toimesta. Mukana on edelleen edesmennyt J. M. Juran. Kirjan kokomaisesta on vastannut De Feo, joka on myös kirjoittanut lukuisia jaksoja.

Sisältö:
Chapter 1. Universal Principles of Quality management
Chapter 2. Developing an Excellence Culture
Chapter 3. Developing the Quality and Excellence Office
Chapter 4. Quality planning and Design of New Goods and Services
Chapter 5. Quality Improvement and Breakthrough Performance
Chapter 6. Quality Control to Assure Compliance to Customer
Chapter 7. Strategic Planning and Performance Excellence
Chapter 8. Organization Roles to Support a Quality and Excellence Culture
Chapter 9. Quality Assurance and Audit
Chapter 10. The Board of Directors and Organizational Excellence
Chapter 11. ISO 9000 Quality Management System
Chapter 12. The Role of Statistics and Probability
Chapter 13. Managing Risk
Chapter 14. Lean Techniques and the Shingo Prize
Chapter 15. Six Sigma: Breakthrough to In-Process Effectiveness
Chapter 16. Root Cause Analysis Methods
Chapter 17. Continuous Innovation Using Design for Six Sigma
Chapter 18. Benchmarking: Best Practices for Market leadership
Chapter 19. Graphical Tools to Improve Process Performance
Chapter 20. Accurate and Reliable Data and measurement Systems
Chapter 21. Managing Quality in Operations: Service
Chapter 22. managing Quality in operations: Manufacturing
Chapter 23. Managing Quality in the Supply Chain
Chapter 24. Inspection, Test, and Measurement
Chapter 25. Organization-Wide Assessment of Quality
Appendix I ja II

Vähissä (2kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Joseph Defeo (Author), J.M. Juran (Author)

  • Julkaisuvuosi:

    2017

  • Sivuja:

    968

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.