Kirjoittajat:
Jeffery K. Liker, Karyn Ross
Julkaisuvuosi:
2017
Sivuja:
419
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.
Toyota Way to Service Excellence – Lean transformation in service organizations
Kirja jatkaa Toyota Way -kirjasarjaa nyt palveluun. Likertin uusin kirja on ”must” kaikille niille, jotka soveltavat Lean-periaatteita ja menetelmiä palveluun.
4P-malli (Philosofy, Process, Problem, People) on keskeistä edettäessä kohti Lean-yritystä. Kirja on hyvä opas, jonka avulla voit ymmärtää Leania ja sen periaatteita, käytäntöä ja tarvittavia työkaluja kehitettäessä ihmisiä ja prosesseja, jotka tuottavat palveluja, jotka tyydyttävät asiakkaita.
Sisältö:
Prologue: The Toyota Way as a General Management Philosophy
Chapter 1. What Is Service Excellence?
Chapter 2. The Toyota Way Continues to Evolve
Chapter 3. Principle 1: Philosophy of Long-Term System Thinking
Chapter 4. Developing Lean Processes: A Short Story
Chapter 5. Macroprocess Principles: Create a Cadence of High Value Flowing to Customers
Chapter 6. Microprocess Principles: Make Work Patterns Visible for Continuous Improvement
Chapter 7. Macrolevel People Principles: The Context for Exceptional People to Provide Exceptional Service
Chapter 8. Microlevel People Principles: Develop People to Become Masters of Their Craft
Chapter 9. Problem-Solving Principles: Strive Toward a Clear Direction Through Experimenting
Chapter 10. The long Journey to a Customer-Focused Learning Organization
Vähissä (1kpl varastossa)
Kirjoittajat:
Jeffery K. Liker, Karyn Ross
Julkaisuvuosi:
2017
Sivuja:
419
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.