• Kirjoittajat:

    Jeffery K. Liker, Karyn Ross

  • Julkaisuvuosi:

    2017

  • Sivuja:

    419

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

Toyota Way to Service Excellence – Lean transformation in service organizations

Jeffery K. Liker, Karyn Ross
Tuotteen numero: 15441
54,00  Hinta: 59,40  (alv 10%)

Kirja jatkaa Toyota Way -kirjasarjaa nyt palveluun. Likertin uusin kirja on ”must” kaikille niille, jotka soveltavat Lean-periaatteita ja menetelmiä palveluun.

4P-malli (Philosofy, Process, Problem, People) on keskeistä edettäessä kohti Lean-yritystä. Kirja on hyvä opas, jonka avulla voit ymmärtää Leania ja sen periaatteita, käytäntöä ja tarvittavia työkaluja kehitettäessä ihmisiä ja prosesseja, jotka tuottavat palveluja, jotka tyydyttävät asiakkaita.

Sisältö:
Prologue: The Toyota Way as a General Management Philosophy
Chapter 1. What Is Service Excellence?
Chapter 2. The Toyota Way Continues to Evolve
Chapter 3. Principle 1: Philosophy of Long-Term System Thinking
Chapter 4. Developing Lean Processes: A Short Story
Chapter 5. Macroprocess Principles: Create a Cadence of High Value Flowing to Customers
Chapter 6. Microprocess Principles: Make Work Patterns Visible for Continuous Improvement
Chapter 7. Macrolevel People Principles: The Context for Exceptional People to Provide Exceptional Service
Chapter 8. Microlevel People Principles: Develop People to Become Masters of Their Craft
Chapter 9. Problem-Solving Principles: Strive Toward a Clear Direction Through Experimenting
Chapter 10. The long Journey to a Customer-Focused Learning Organization

Vähissä (2kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Jeffery K. Liker, Karyn Ross

  • Julkaisuvuosi:

    2017

  • Sivuja:

    419

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.