• Kirjoittajat:

    Michael L. George ja Stephen A. Wilson

  • Julkaisuvuosi:

    2004

  • Sivuja:

    336

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

Conquering Complexity in Your Business

Michael L. George ja Stephen A. Wilson
Tuotteen numero: 14450
39,00  Hinta: 42,90  (alv 10%)

Monimutkaisuus on suuri haaste yritykselle. Palvelut ja tuotteet ja niiden valmistus jonoutuvat ja läpimenoajat pitenevät. Monimutkaisuus on ryöminyt yrityksen sisään ja mikään ei tahdo enää sujua. Monimutkaisuudella, jota jotkut nimittävät byrokratiaksi, on erittäin suuri vaikutus yrityksen voittoon ja se myös tehokkaasti estää kasvun.

Kirja kertoo, kuinka murtaa monimutkaisuus kolmella keskisellä menetelmällä

  1. Eliminoimalla se osuus monimutkaisuudesta, josta asiakas ei ole valmis maksamaan.
  2. Hyödyntämällä monimutkaisuus, josta asiakas on valmis maksamaan.
  3. Minimoimalla monimutkaisuuden kustannukset.


Sinänsä aika paljon Leaniin viittaavat hukkien poistotavoitteet, mutta nyt kysymyksessä on monimutkaisuudesta, joka vaatii uudenlaista lähestymistapaa ja työkaluja.

Kirjassa esitellään työkalut, joilla voidaan:

- Tunnistaa tarjous ja valmistusprosessin monimutkaisuus
- Määrittää konkreettisesti numeroin monimutkaisuuden vaikutus
- Päättää mikä monimutkaisuus pidetään ja mikä eliminoidaan
- Valita tietty lähestymistapa, jolla eliminoida erilaisia monimutkaisuusmuotoja

Hyvä kirja, joka täydentää ja syventää Georgen jo klassikkokirjoja - Lean Six Sigma ja Lean Six Sigma for Service. Michael oli henkilö, joka ensimmäisenä yhdisti Leanin ja Six Sigman toisiinsa 2002.

Saatavilla (3kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Michael L. George ja Stephen A. Wilson

  • Julkaisuvuosi:

    2004

  • Sivuja:

    336

  • Kieli:

    Englanti

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.