Ostoskori
Yhteensä 200,00 €
Kirjoittajat:
Bell, Ralph ja Krivich, Michael J.
Julkaisuvuosi:
2000
Sivuja:
156
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.
Kuinka käytetään asiakastyytyväisyysdataa terveydenhoidon laadunparantamiseen? Tämä kysymys on keskeinen jokaisessa Suomen terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Kirja esittää yhteyden potilastyytyväisyyden ja organisaation laadun välille.
Sisältö:
Saatavilla (4kpl varastossa)
Kirjoittajat:
Bell, Ralph ja Krivich, Michael J.
Julkaisuvuosi:
2000
Sivuja:
156
Kieli:
Englanti
Tuotemuoto:
Kovakantinen
Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.
Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.