Näytä ostoskori “Improving Your Measurement of Customer Satisfaction – A Guide to Creating, Conducting, Analyzing, and Reporting Customer Satisfaction Measurement Programs” on lisätty ostoskoriin. Näytetään kaikki 6 tulosta Lajittelu, oletustapa Lajittelu: ostetuin ensin Järjestä uusimman mukaan Lajittelu: halvin ensin Lajittelu: kallein ensin Customer Experience for Dummies 37,00 € Lisää ostoskoriin Ale! Customer Satisfaction Measurement Simplified – A Step-by-Step Guide for ISO 9001:2000 Certification 48,00 € 10,00 € Lisää ostoskoriin How to Use Patient Satisfaction Data to Improve Healthcare Quality 48,00 € Lisää ostoskoriin Improving Your Measurement of Customer Satisfaction – A Guide to Creating, Conducting, Analyzing, and Reporting Customer Satisfaction Measurement Programs 53,00 € Lisää ostoskoriin Juran on Quality by Design – The New Steps for Planning Quality into into Goods and Services 99,00 € Lisää ostoskoriin Linking Customer and Employee Satisfaction to the Bottom Line 63,00 € Lisää ostoskoriin