Kouluttaja
Tanja Karjalainen
Koulutuspaikka
Sibeliustalo
Ankkurikatu 7, LAHTI
Yrityskohtaisena toteutuksena
Koulutusta toteutetaan myös yrityskohtaisena toteutuksena. Pyydä tarjous.
Lisätietoa
Tiedätkö ovatko asiaasi tyytyväisiä? Kuinka voisit kerätä tietoa ja analysoida sitä?
Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat ymmärtää asiakasta ja asiakkaan tarpeita sekä haluavat oppia parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Kurssi tarjoaa työkaluja ja tekniikoita asiakasrajapinnan hallintaan ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen.
Valitse itsellesi sopivin toteutustapa. Koulutuksen voi käydä lähiopetuksena, etänä tai hybridinä. Postitamme koulutusmateriaalit sekä striimaamme koulutuspäivät etänä osallistuville.
Koulutus järjestetään ainutlaatuisissa kokouspuitteissa Sibeliustalossa, Vesijärven rantamaisemissa.
Food & Events huolehtii nautinnollisista koulutuspäivän tarjoiluista tarjoten varmasti jotakin jokaisen makuun.
Ilmoittautuminen ja peruutusehdot
Ilmoittautumiset tulisi tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Voit ilmoittautua suoraan kurssisivulta, sähköpostitse tai puhelimitse (03-7804 264). Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua.
Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.
Muistathan myös ilmoittaa mahdollisesta eritysruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.
Koulutuksesta sanottua
Tutustu myös näihin kursseihin
Kysy myös yrityskohtaista toteutusta
Järjestämme koulutusta myös yrityskohtaisesti räätälöitynä toteutuksena. Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Tämä lomake on suojattu Google reCAPTCHA:lla. Lue tietosuojaseloste ja käyttöehdot.